as2121 Henuz başına gelmeyen bir musibet için üzülmen çok gereksiz.Tedirginsin evet ama hep umutlu ve iyi düşünmen gerekiyor.Korkularini en azından kalp atışını duyacağın zamana kadar ertele, yoksa o güne kadar geçen her günde stres topu olursun ve sağlıklı olan bebeğin de bu süreçten etkilenir.Onun bir suçu yok ,kötü vir tecrübe yaşadın ve bitti şimdi güzel zamanlar geliyor inşallah , böyle düşün kendini motive et ❤️