Valide Sedaaaa2 canım yağ fermantasyonu artıyor ister istemez ben hergün hassas foaming jelle yıkıyorum, bide günlük kullanılan killi temizleyiciler var ondan kullanıyorum cildim tertemiz oldu tekrardan 🌸
Sedaaaa2 cinardefnemoms ya utanıyorm doktora gidince ama alsamda bu sefer gebelıkten sonra dokuluyormus die ellemek istemıyorum
Gul-42 Sedaaaa2 benım hep vardı valla gebelıkte gecer dedıler hıc gecmedı malesef sanada gcmş olsun cnm
Valide Sedaaaa2 [url=https://www.hizliresim.com/gaq0kf6][img]https://i.hizliresim.com/gaq0kf6.png[/img][/url] ben bunu aldım fındık tanesi kadar yetiyor zaten bereketli bir ürün memnunum
Melekkiz_1 Sedaaaa2 11haftaligim şuan suratım berbat kırmızı kırmızı içten sivilceler var aynaya bakamıyorum psikolojm bozuldu keçi sütlü sabun kullanıyorum sadce bende ama olmuyor böyle cildiyeci gitmesi şart
Sedaaaa2 Melekkiz_1 ya valla bende dıyordum azaldı ne güzel bi baktm pat pat her tarafımdan atmıs bi de valla ufak tefekte degil gidicez artk böle olmaz ki
Sarew Sedaaaa2 benim de gebeliğimde çıkmıştı 4 aydan sonra kükürt sabunuyla bulmuştum çareyi bi gün içinde kurutuyodu çıkan sivilceyi, doğal olduğu için kullanabilirsin demişti doktorum
Valide Sedaaaa2 yok kuzum bu aynı yıkama jeli gibi ben sabah uyanıyorum yüzüm yağ içinde oluyor bir tur bununla temizliyorum gözenekleri de temizliyor, akşamları da makyajımı çıkardıktan sonra yine bununla yıkıyorum💋
Gul-42 Melekkiz_1 makyajla kapatıorum oyle bıle goruyorlar ay yuzun cok kotu sunu yap bunu yap dıye onu gectım. Yedıgıme ıctıgıme bıle karısıolar hep bır yorum yapıolar cvp vermıorum ısrarla konusuolar cahılce hurafelerı hıc solemıorum bıle