Melekkiz_1 Sedaaaa2 bende agdayla aliyorm ilk gebeliğim doktor değil ben bile görünce rahatsız oluyorum bişi olmaz yani
cinardefnemoms Sedaaaa2 aldım ya kız utaniyodum sen gibi napim açıyoz oramizi buramizi heryerim temiz gidiyorum göbeğim eksik kalmasın 😂😂😂
Gul-42 Melekkiz_1 makyajla kapatıorum oyle bıle goruyorlar ay yuzun cok kotu sunu yap bunu yap dıye onu gectım. Yedıgıme ıctıgıme bıle karısıolar hep bır yorum yapıolar cvp vermıorum ısrarla konusuolar cahılce hurafelerı hıc solemıorum bıle
Melekkiz_1 Gul-42 Aynen ben zaten yüzümün kötü oldgunu bilyorm bunu bile bile yüzüne insanların söylemesi ay noldu yüzüne bı sürü sivilce çıkmış ciddmisnya sen demesen ben bilmiyorum diyip bir tane cakasim geliyor 😂