Ruya1106 evet kuzum, ilkinde tuttu çok şükür. Ama çok dinlendim, çok dikkat ettim. Belirti olarak da bel ağrısı yaşadım. Kasık ağırlarım da çok vardı, ama ilaçlardan oluyormuş doktorum öyle demişti. 2-3 ay kasık ağrılarım devam etti. Ama bel ağrısı daha belirgin oldu benim için. Sanki tutulmuş gibi mutfakta tezgahın başında iki büklüm olup zor atıyordum kendimi koltuğa. İnşallah senin de tutmuştur. İsteyen herkese çok dua ediyorum. Dualarını eksik etme, tövbe-i İstifar getir bol bol. Çocuğuyla ilgili sıkıntı yaşayan tövbe etsin diye okumuştum bir yerde. Çocuğu asi olan hayırsız olan, çocuğu olmayan tövbe getirsin yazıyordu. Herşey dualarda kuzum. inşallah rabbim tez zamanda hayırlı güzel ahlaklı evlatların haberini verir isteyen herkese 🤲🏻