Ruya1106 Yok canım yani bazı belirtiler adet gibi bazı belirtiler farklı gibi.Ben çok sakınmadım açıkcası.Hatta az önce gençlerle traktörle gezdik köyde olduğumuz için 😅 Lambur lumbur gittik valla.2 yıldır hep gebelik olursa diye kendimi kastım, bu sefer çok ta takılmadım açıkcası..Verecek olan Rabbim..Bu kez acaba varmı diye oraya uzanma bunu kaldırma yapıyorum negatif olunca çok üzülüyorum.En azından bu kez pozitif olursa sürpriz olsun..Lekelenme olmadı kuzum ama belli olmaz benim adete 1-2 gün kalada lekelenme başlıyıp adete çevirebiliyor..Nasip bakalım ..