Arkadaşlar benim de 3.günüm hafif leke oldu biraz önce vc gidince gördüm.sizce normalmidir neden olur.ayrıca aşılama olduğum gün ve sonraki günü değerlendirin demişti doktorum bizde sadece bir hün değerlendirme yaptık fakat birer gün arayla adet olana kadar olsun diyenler var sizce yapılmalı mı ilişki olması gerekiyor mu.