EsrSvm kuzum aslında benim gebe kalmamda problem yok iki gebelik geçirdim biri kimyasal biri turner sendromu olduğu için kalbi durdu.😞 şimdi aşılama ile denedi doktor sağlıklı olma ihtimalini arttırmak için ama bu arada korona geçirdik eşimin sperm kalitesine iyş değil dedi doktor o yüzden umudumu yitirmiştim tutmaz diye inşallah tutar ve sağlıklınla gebelik olur hepimiz için