Ruya1106 Evet ilk aşılamam tuttu benim ilk gün aşırı ağrım olmuştu dik durup yuruyemedim o derece sonra ki gunler kasigimda cok hafif sızı vardi ama 4-5 gün sonra baslayan bi göğüs agrim vardı asiri ama dokunmayi birak sutyen bile giyemedim göğüs agrisindan anlamıştım zaten tuttuğunu geri türlü bisey olmadi ama kendinizi strese sokmayin düşünmeyin ve idrar testi yapmayin bence ben yapmistim 15 gün gecmesine rağmen kanda pozitiftim ama idrarda negatif cikmisti inşallah isteyen herkese nasip eder Rabb’im 🤲🏼❤️