Ruya1106 Aşılamadan 3 gün sonra adet sancısı gibi hafif kramplar oldu,göğüslerim hassaşlaştı canım.Bir de aşılamadan kaynaklı olabilir rahimde bir baskı , doluluk hissi gibi bir şey var tam bahsedemediğim.Şu an kramplar baya azaldı sadece birden kalkınca falan kasıklarıma bir şey saplanır gibi oluyor.Benim bunlar kullandığımız ilçalrdan ya da aşılama işleminden dolayı da olabilir tabi.Sabırsızlıkla test gününü bekliyorum bende.Sende herhangi birşey var mı peki?