@ecemsmom o kadar paraya gereksiz bence. bu kadar pahalı olmasa da ben de aldım ama bazen bez değiştirirken çişini falan yapıyor sık sık yıkamak gerekiyor ve bi kere bezden taştı çişi koltuğa geçti ben de koltuğun üstüne yatırmak için kullanıyorum şimdi tek kullanımlık alt değiştirme bezleri var ondan aldım