Pazartesi 36 da 2800 idi şuan 36+3 üz bugünden beri aşağıda baskı çok ve altıma kaçıracak gibi oluyorum yoğun şekilde, akşam da toplanma falan oldu ya korkuyorum bilemedim, erken doğum riskim hep vardı ama hiç sancım çıkmıyor da, yalancı sancılar galiba yaşadıklarım