Minnak_123 özel olarak yediğim hiçbir şey yok desem yeridir sabah kahvaltısını sağlam yapıyorum beyaz beynime olsun kaşar peynir tereyağ reçel bal zeytin hepsini yiyorum 🤣🤣akşam yemeği sağlam yiyorum aralarda meyve tüketiyorum bol bol su içiyorum bazen 3 lt bazen 5 lt su içiyorum bileğin boyunca 🤣🤣yani ekstra bişey yok herşeyi yiyorum affetmiyorum doktorum da yasaklamadı hiçbir şey 🤣