Minnak_123 derenildamm Sakin olun ağrınız sıklaşmadığı ve bebeğin hareketlerin de bir anormallik hissetmediğiniz sürece sezeryan gününe gelir inşallah bebişiniz. Çok az kalmış Rabbim sağlıkla kucağnza alma nasip etsin ☺️
Minnak_123 Redpepper bende 36 haftalığım bende baskı toplanma kasık ve bel ağrısı yaşadım bu akşam bu haftalarda normal artık herhalde bende panik yaptım biraz ama 😅 Zamanında sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz🙏