Semamehmet28 doğumdan çok korkmuyorum ama düşününce bi garip oluyorum tabi. İlk doğumum olacak. Hastane veya doktor iyi olsa bile birsürü olasılık var işler ters giderse vs diye. Ama sonra diyorum ki evet acı çekeceksin, buna kendini hazırla ve unutma ki zaman durmayacak. Yani çektiğin acı bir şekilde kısa da sürse uzun da sürse geçecek. Sonrası ise çok güzel bebeğine kavuşacaksın sadece ona odaklan♥️ Ben kendime hep böyle diyorum. Önce ağrıyı sancıyı kabullenmek gerekiyor sanırım. Evet zorlukları olacak bu kesin ama geçecek🌸🙏🏼