History86 herkes ikinci doğum kolay diyor 20 dk da oluyo bitiyomus benim ilki suni sancılı ydı ve uzun sürmüştü şimdi ikinciyi bekliyorum çok korkuyorum nasıl olacak ama böyle hikayeleri okudukça çok iyi geliyor sağlıklı büyümemizi diliyorum benim arayışım yüksek ve sancıyı hiç bilmediğim için nasıl hissedeceğim anlayabilecek misin sancı geldiğinde onu çok merak ediyorum çatım üstten biraz basikmis 3500 üstü olursa yapamazsın da diyorlar