Kızlar hastaneden yazıyorum.sabah 6 gibi az az suyum geldi tabi ben emin olamadım acaba suyum mu diye . hastaneye hemen gelmek istemedim..evi temizledim kahvaltı hazırladım duş aldım.derken sancım sıklaşmaya başladı hadi gidelim dedim eşime..bir taraftan da diyorum inşallah 5 cm falan acilmam olmuştur ki gidip epidural isticem..derdim bu.. hastaneye girdik alttan muayene yapıldı ebe dediki tam açık epidural yetişmez artık dogurursun sen dedi.esim yatış yapıp arabadan çantayı getiresiye ben doğum yaptım 4e 10 kala hastaneye girdik 16:30 doğum saatimiz..şimdi güzel kızım biraz emdi benim kokumla kucağımda uyuyor❤️❤️herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah Allah im🙏darısı da sizlere 🤗