History86 Gizemnurr malesef evet ama şöyle de bişey var ben kendimi çok sıkıyorum.. korkuyorum muayeneden..bence acı onunla ilgili
Mhends_anne History86 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebeğinizi😊 ben de kaç kilo aldığınızı merak ettim. Normal doğum istiyorum ama tahminimden daha fazla kilo aldım zorlanır mıyım diye korkuyorum.
History86 Mhends_anne 54 ile hamile kaldım 66 bucukla tamamladım canım.ama bence kiloyla ilgisi yok bu işin ..
ezos History86 Hay masallahh hayalimdeki doğum güle güle büyüsün minnoş 🙏 benim de ikinci oğlumun doğumu çok zor olmuştu bu kolay olur inşallah peki büyüğünü bıraktınız mi evde benim şimdiden tasam tuttu bırakamam 😪
History86 ezos annnem evde canım ona bıraktım ama hastaneye geldi kardeşini gördü..ilk kez ayrı kalıyorum ondanda ..çok özledim..ama yarın evdeyim inşallah
ezos History86 doğumdan çok oğlumu bırakmak zorunda kalmaktan korkuyorum biz eşim oğlum ben kalıcaz kısmetse bırakamam zaten ben olmadan uyumaz ille koynuma sokulur öyle uyur ay içim kötü oldu dogurmadan lohusa oldum yine 😁😁
History86 6953_efulim zaten öyle olacaktı az daha..diyorum ya doğumhaneye zor yetiştim.epidural diyorum doktor diyor ki vakit yok bebek gelmiş 😁
History86 Emsare daha gitmeyecektim eşim zorladı hadi diye..hastane kapısında kitlenip kaldım sancı geldi zaten..ama bende bu kadarını beklemiyordum
Emsare History86 bize de böyle kısa doğum nasip etsin Allah ama yetişelim biz de hastaneye 🤣 yolda doğurma korkum var
Busra333 History86 aaaaaa daha dün konuştuk ya :)))) çok çok mutlu oldum gerçekten böyle güzel bir dogum🤲🤲🤲 var bir öneriniz doğum ile ilgili? Dogum sancıları çok zor mu acaba 😊🙈
Prlkelif History86 maşallah 🧿 rabbim herkese böyle kolay doğum nasip etsin. Sağlıkla mutlulukla huzurla büyüsün yavrunuz
Tuysl History86 o neydi gızzz ne okudum öyle yazmak istedim nedense 🤣 maşallah maşallah Allahim bizlere de nasip etsin böyle doğumlar insallah 😊 hayırli olsun Allah analı babali büyütmeyi nasip etsin 🥰
bilnazo68o Melos1 inşallah inşallah🤲. Kesi atılırken hissedilmiyor canım benim de ilk doğumda yapılmıştı hiç hissetmemiiştim
Kelebekkannesi Maşallah gerçekten benim de ilk olcak allahın izniyle 🙏🏻 İnşallah sizinki kadar güzel ve hızlı bir doğum olur saglıkla 🧿🙏🏻