Biryolcu benimde aynı şekilde canım :) ben de ayaklarını sağ üstte hissediyorum baya ökçesini felan vuruyor orda ayağını sürtüyor sıpa 😄 dediğiniz gibi göbeğimin orta kısmında da böyle bir çıkıntı oluyor, doktor pozisyonunu zaten söylemişti, baş aşağı duruyor, poposunu da sola dayamış ayaklarini sağa uzatmış, keyif adamı biraz 😂 bizim de neredeyse 30lu haftaların başından beri baş aşağı duruyor ve bu haftalarda değişmesi zorlasirmis, yeri daraldığı için. İnşallah hayırlısiyla değişmez :)