Elif_Eda evet normal canım..canım tabiki hayırlısı ama acele etme daha dün arkadaşım doğum yaptı sancısı açılması yoktu 40 haftaya kadar doktoru bekledi suni sancı verdi açılması oldu normal doğum yaptı yani doktorlar genelde bir aksilik olmazsa 40 haftaya kasar bekliyor her beklemek de bebeğin biraz daha kilo alması demek o yüzden erken diyorum ☺️☺️ Ama tabi düşüncene saygı duyuyorum