Melek3 Burası istanbul soyguncuu yerii yeminlee nerden kırparızz diye bakıyorlart..Hayat yaşam burda 2 katı kadar daha zorr bence..Kira 1300 dü 1450 oldu ve 1 sene önce tuttuğumuz için bu fiyatta şuan çıksak 1600 den 1700 den evi koyar yani..Ne düzgün ev var ne uygun kiralar..Ah ahh herşey ateş pahasıı almış başını gidiyorr tutabilene aşk olsun