Elif_Eda canım haftasını doldursun erken daha zaten illaki 40 haftada doğacak DİE birşey yok 37 36 38 de doğabilir yani bebiş ne zaman gelirse o zaman olur 🤗benim ilk hamileliğimde oğlum 38 haftayken dogdu☺️ Bebeğin hazneye yerleşmesi için yürüyüş yap dedi doktorum