Deletedmom9823 ben de 36+3üm 37+0da yani pazartesi gideceğim, çatı muayenesi yapacak. Hiç sancı ağrı yok arada alttan vajina ağrısı oluyor o kadar. 7 eylül bir sonraki kontrol için geç değil mi artık sıklaşması gerekmiyor mu kontrollerin? Bişey olursa yine gidersiniz tabi. Bazı doktorlar baya baya çatı muayenesine karşılar. Benimki de doğum anında daha net belli olur ama biz önden yine de bakalım dedi.