Deletedmom9823 37+2 yim dün gittim bende bebek 3100 gram şu an suyum sınırdaymış nst de epey sancım varmış ama ben fark etmiyorum sancı çıkınca alttan muayene etti doktorum ama çatım çok darmış ,ben zaten sezaryen istiyordum 2 eylül den 31 ağustos a çekti sezeryan tarihimi. Su sınırda oldugu için yarın tekrar gidicem bende 😪