Deletedmom9823 bende yarın gideceğim çatı muayene yapıcam hazırlıklı gel dedi ama ben yaptırmak istemiyorum diyeceğim sonuçta bu beden doğum ne zaman başlayacak kendi biliyordur çok şükür herşey yolunda neden durduk yere eziyet çekeyim dün postlara baktım çok kişi kanama, ağrı vs şikayetlerden bahsetmiş iyice huzursuz oldum