Prensesiminyolculugu Irm_brk12 Amin valla bende kafami kaldıramıyorum okadar etkiliyor ki uzanıyorum kolum kalkmıyor bir anda başlıyor birde
Prensesiminyolculugu Ayseq tansiyonum en baştan beri hep düşük ama hiç böyle çarpıntı yapmıyordu alıştım onun düşük olmasına bu anı şeker düşüp yükselmesinden oluyormus
yamacinannesii Prensesiminyolculugu benim de öyle tansiyon normal ama çarpıntı yapıyo 29haftalık hamileyim şeker testim normaldi
yamacinannesii Prensesiminyolculugu yani hiç bilmiyorum nabzımın 160larda olduğu oluyo bazen bir kaç kişi troid olabilir dedi
Zynp-246 Prensesiminyolculugu Benimde aynı 30. Haftadaym hep kahvaltidan sonra oluyor uzanmak istiyorum nabzimi yokluyorum 100 falan çıkıyor bende kontrol de dr ye soracağım
Prensesiminyolculugu Zynp-246 evet uzanmak istiyorum hatta bayılacak gibi kendimi zor atıyorum okadar rahatsız ediyor ki tek çarpıntı da değil baş dönmesi halsizlik de cabası
Prensesiminyolculugu yamacinannesii aa ozmaanlar çıkmayabilir siz sağlık ocağına gitmiyorsunuz ozaman gebelik takibi için
yamacinannesii Prensesiminyolculugu yok bi kaç kere çağırdılar ama gitmedim sadece tetanoz yaptırdım orda bi daha da gitmedim çok ilgisizler
Prensesiminyolculugu yamacinannesii en azından ayda bir gidip kan verin degerlerinize baktirin çünkü değerler çok değişkenlik gösteriyor benimde yoktu mesela sonradan çıktı tiroid hapi kullanıyorum bir buçuk aydır
yamacinannesii Prensesiminyolculugu yaa baktırırım o zamam hastanede bakıyolar her ay tam kan sayımı aslında
Prensesiminyolculugu yamacinannesii hastanede bütün değerlerine bakıyorlarsa oda olur bende hiç baktirmadiniz sandım 9.hafatdan beri 😂
Aysenur3 Mineeaa 100 ne ki.Ben 35 haftaligim benim normaldede kalp atisim fazladir 2 3 gundur benim 140 gordugu oldu.Ama sicaklara bagliyorum ben cok aicakda durdugmda oluyor yoksa 110 felan cocuguk da kan akışını etkiliyor tabi
Prensesiminyolculugu yamacinannesii tamam öyleyse canım senin ki belki çok sıcaklardan oluyor olabilir bir sebebi yoksa yada yorgunluk 😅
merakliblog Prensesiminyolculugu iyi de ben kahvaltıda sadece 3 haşlanmış yumurta yiyorum ekmeksiz. Başka bişey yok ona rağmen oluyor🙈
Prensesiminyolculugu merakliblog tamam illa yüksek olması gerekmiyor belki de sizinde kan şekeri düşüyordur 😅 ama tabi gidip detaylı öğrenmek lazım belkilerle olacak şey değil maalesef 🤦