goktugun_annesiii kuzum sgk ücretli halini öğrendim. Normal doğum 2750tl, Zorunlu sezeryan 3750. İsteyerek sezeryan olursan 5500 tl. Mesai saatleri dışında doğum yapar, kendi doktorunun gelmesini istersen +1250 tl. Onun dışında nöbetçi doktorlar doğuma alıyormuş. Bu biraz düşündürdü ama🙄Anneye covid testi 250 tl, eş doğuma giremiyormuş. 2 refakatçi serbest, onlarınn aşı veya test zorunluluğu yok. En çok bunu sevdim🤗