Arkadaşlar denk gelenleriniz olmuştur mutlaka. Doktorum hastane değiştirdi maltepe medicalparka geçti. Benimde aklıma acaba doktor mu değiştirsem düşüncesi düştü. 29 haftalık hamileyim. 10 haftam falan kaldı. Doktorumdan memnundum ama tam olarak içime sinmiyor hiç biri. Doğumada az kalınca iyice araştırır oldum. Burda saadet hanımı çok okudum. Gidenler, medipolde doğum yapanlar fikirlerinizi paylaşır mısınız lütfen. Karar veremiyorum aylık rutin kontrolüm geldi hala acaba napsam diyorum. Riskli bi gebelik geçirmiyorum ama tiroid hastasıyım. Değerleri düzeyde tutmak zor oldu çok. Aynı zamanda plt değerim düşük. Yani kan pıhtılaşma sorunum var bu da gebelikte çıktı malesef. Bebeğimin karın çevreside 1 hafta geriden geliyor. Tüm bunlar yüzünden kendi doktorum biraz korkutmuştu beni. Zaten panik atak hastasıyım. Evham yapmayan, evham yaptırmayan soğukkanlı bi doktor arıyorum. Fikirlerinize açığım, özellikle saader hanıma giden varsa paylaşırsanız sevinirim.