zizi1985 Canım bugün gittim dedi doğum ödemi iniyor zayıflamış biraz ilaç vs uyguluyolar biraz emme refleksi gelişsin vs diye daha verir kg dedi ödem var dedi sonra almaya başlarsa süt mama deneyecekler 2200 olunca emebilince verilir diyo dua edin cnm 2-3 hafta ortalama kalır dedi kesin olmamakla birlikte ilk hafta beslenme uyumu yakalayamıyo bebekler sonra beslenir dedi inşallah 😥Tabi bana saatler yıl gibi geliyo ,gostermiyolar kesinlikle 💔