Hilkatkaradagli ben o kadar stres yapmıştım ki bak sutum kaçtı inanki kızımda 10 gün yatmisti ama sonra kavuştuk oyuzden hiç stres yapma lütfen sen güçlü ol bol bol sütlerin olsunki kavuşunca bebeğini emzirebil ben bu yüzden emzirme dim kızımı oyuzden senin şuan sakın olman lazım hem haftası çok küçük olmadığı için çok yatmaz annesi ordada iyi bakıyorlar mesela benim kızım ağlayınca almışlar sakinlestirmisler hep çıkarken hemşire dedi ağlayınca aldik ağlamasın diye kucağa alışmış olabilir annesi kusura bakma benim çok hoşuma gitti orda bebeğimi ağlat madilar iyi baktılar diye sende güzel şeyler düşün hem sarılık olmuyorlar orda isik altında oldukları için bak bide