-34 Canım ben son 10 gün diye bebek baskı yapıyor da sık sık idrara cıkıyorum zannettim halbuki suyum bitiyormus iç çamaşırım ıslaktı hep aslında sadece ıslaklık vardı bebeğin bir gün önce hiç hareketini hissetmedim biraz karnıma oynadım salladım hareket etsin diye en son bir kipirdadi o kadar çok toplanıyordu sertleşip karnım sertti hep küçülmüştü iyice bir gece oncede bel ağrısından duramıyorum neyse sabah uyandım gittim suyu hiç yok acil doğumun başlaması lazım dedi normal doğum pozisyonunda olduğu için suni sancıyla ebe geldi güya suyu patlatacak bir damla su yok dedi keseyi yirtinca kan geldi sadece ve sancılar arttı öyle cnm 1 buçuk saat sonra bebek doğdu ama çok küçüktü