Yaa şaka gibi cidden. Bu şeker yüklemesine bu kadar tepki verilmesi ve hatta müslümanlara oynanan oyun felan denmesi. Doktorların dediğine inanmıyorsanız yaptırmayın. Hatta aşı da yaptırmayın. Kendinizde tetanos aşısına gitmeyin. Ve hatta 2 li test detaylı ultrason da yaptırmayın. Ultrasonda bilmediğin sıvı sürüyorlar cilde o yüzden ultrasonada hayır. Vitaminler, folik asitler, kan ilaçları... vs hangisinin içinde ne var biliyorsunuz onları da içmeyin. Marketten un diye aldığın un mu ki onu da alma. Çamaşırını bulaşığını yıkadığın deterjanlar hep kimyasal onları da kullanma. Hamilelik boyunca verilen ilaçların hiçbirini kullanma. Yapılcak testlerin hiçbirini yaptırma. Hatta doğumda sana ilaç vercekler belki zararlıdır hastanede doğumda yapma. Yok ben herşeyi hastanede yapçam her kontrole gitcem bebeğimi ultrasonla görcem kötü birşey olmaması adına aşılarını yaptırcam diyorsan doktorun şeker yüklemesi yaptırın diyorsa onu da yaptırırsın. Yok yaptırma diyorsa o zamanda yaptırmıycan. Bu şeker yüklemesi konusu Türkiyede tam anlamıyla bir deli kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış a döndü.