Şeker yüklemesi yazan her konu başlığında birşeyler anlatmaya çalışıyorum, bilgilendirmeye çalışıyorum sizleri. Ama mevcutta olan yani televizyonda şunu gördüm yok şunda şöyle olmuş bunda böyle olmuş falan tarzı şeyler o kadar fazla ki malesef 😪 şeker verdiler çocuk şeker hastası olacak ya böyle bi mantık var mı Allah aşkına. O zaman yağlı yedim çocuk kolesterol hastası olacak et yiyemedim çocuk vejeteryan olacak falan diye de düşünülmesi lazım. Yapmayın gözünüzü seveyim. Bu can size emanet, sizin tercihiniz, bu arada önceden Karatay çıkmadan önce kimsede böyle bir soru işareti yoktu. Kimseden duymuyordum. Ne dicem bilemiyorum gerçekten, Allah hepimize sağlıklı doğumlar versin....