Hiranurunannesi eğer en başta ne yazdığımı nasıl yazdığımı görürseniz hitap şeklimin kişiye göre değiştiğini anlarsınız, çoook şükür kime nasıl hitap edeceğimi kiminle nasıl konuşacağımı çok iyi biliyorum!!! Koskacaaa prof. Olmuş dediklerinizi biraz araştırın diye söylüyorum. burda hiç bir çıkarım yok bilmiyorum farkındamısınız? Ben üzerime düşen sorumluluğu yerine getirip açıklamamı yaparım, isteyen saygı duyar isteyen duymaz. Ki inşallah bebeğinizde ya da sizde diyabet çıkmaz. !