Ness3 çok teşekkür ederim. Bende anneme geldım annemler bakıyor. Kaynana karsımda binada oturuyor,Bi gün gelıp bişi lazım mı diye sormadı bekar görümcem de var gönderme di. Allah Bi tlfn vermiş gerisini koy vermiş. Anca arar nasılsın der. Üstümden yük alacağına bide görümcem oraya gelmişti oglumla yaşıt ogluu var bana gönderdi gönderme anne dedm ben bakamam ertugrula bakamıyorum ertugrul oraya gelsın oynasınlar dedim oyuncağı bahane etti burda oyuncak yok dedi. Tamam gönderirim ddim yok yok gelsn dedi. Sonra gönderirsin dedi gönderdi. Vicdan ve anlayış herkes de yok malesef. Onda akıl yok görümcemde de yok. Baktım bişi yapmıyor lar bende geldım artık annemlere burda bebek gi Bi bakıyorlar bana. Aile gibisi yok. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi. 🤲