Merhaba kizlar 6 haftalik hamileyim bugun Hafif kahverengi lekenmem oldu daha Sonra hafif selpakla silince kanama geldi cok az azar azar devam ediyor yarin doktora gorunucem cok korkuyorum cok korkuyorum dusuk tehlikesimi yasiyorum diye boyle olup gebeligi devam Eden varmi ne yapmam gerekiyor cok korkuyorum