Ceylannn1 benimde 7 haftalık hala kanamam geliyor ara sıra kese etrafında 6 cm kan var 3 oldu pruloton depot iğne yapıyorlar 2. Gebeliğimde 24 haftada olmuştu o zamanda bu iğneyi vurdukar ve kan hemen kesiliyor Rahmi güçlendiriyor anlamadım size niye vurmuyorlar ? Özele gitmiyor musunuz ? 3 günde bir kontrole gidiyorum her defasında ayrıntılı bir şekilde anlatıyor 20 haftasasına kadar sebepsiz kanaması olanlar doğum yapanlar var korkma dedi benek iyi kalp atışları iyi . Prosgestam gece 1 tane su ile alıyorum 4-5 günde bir kanamam olursa pruloton depot vuruyor Allah yardımcımız olsun :) geçmiş olsun