Minikpandam1 ben hamilelğimin başından şuana kadar hergün ölçüyorum 8.aydayım kilomuda aynı şekilde her sabah kalktığımda aç karnına ikisini ölçer kağıda yazarım düzenli mi gidiyor kilo ve tansiyon diye doktor herkese söylüyo böyle yapılmasını fakat yapmıyolarmış ben geçen randevuda yaptiğımı söyleyince adam şok oldu azmine hayran kaldım dedi. Sağlık olunca işin ucunda yaptım vallahi vicdan azabı çekmemek için oyüzden yediklerime içtiklerime hep dikkat ettim sigarayı bıraktım vs😂