Eliff_01 37+1 olduk oglusumla 👶 artık agirlastim baya oturup kalkarken, yatakda donerken yürürken bile zorlanıyorum karnımın alt tarafında baya baskı hissediyorum. yarın kontrolümüz var, bakalım hayırlısı.
Izmirlianne_35 Eliff_01 bizde 37 +1 olduk 💙 yarın kontrolümüz var bizimde gerçekten hareket etmek çok zorlaştı artık hepimiz için hayırlısı olur inşallah 🤲
Xmansmom minikanne_ ne kadar enteresan siz randevusuz muayene olabiliyor olmanıza şükrederken başka hamileleri geri çevirmesine olumlu yaklaşmanız, sizin karnınızdaki de bebek onların karnındaki de aslında dimi? ne büyük tezat. Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapmamak gerek diye düşünüyorum özellikle sağlık ve özellikle anne bebek sağlığı ile ilgili konularda çifte standarda kesinlikle karşıyım belirtmek istedim vicdanınıza dokunursa. Sıhhatle kucağınıza alırsınuz umarım siz de o kapıdan çevrilen hamile arkadaşlar da.
minikanne_ Xmansmom kafanız karışmış herhalde sizin, diğer gebelerin geri çevirilmesine olumlu yaklaştığımı söylemedim. Kendi halime şükrettiğimi söyledim. Cümleleri kendinize göre çevirip duyar kasmaya, moral bozmaya ve “Acaba yanlış mı ifade ettim?” diye kendimi sorgulamama neden oluşunuza inanamıyorum. Konuyu daha fazla gereksiz uzatmamanız dileğiyle.. Herkes bebeğini sağlıkla, sıhhatle kucağına alsın inşallah.
Aziiii Xmansmom içimde geçenleri yazmışsınız, benim iki tane erkek kardeşim doktor, annem hiç onlara söylemeden, randevusunu alır gider, haksızlık olmasın insanlara diye, inşallah bir gün hepimiz bu derece hassas oluruz. Üzüldüm okuyunca
minikanne_ Kubra_baydar yalancı sancılar gelmeye başladı artık, yakında gerçekleri de gelir inşallaah 😂😂😂
Gizemli1626 minikanne_ ben idrarımı yaparken tuvalete düştü herkesin farklı gelebilirmiş bazılarının parça parça AKINTI şeklinde bazıların bütün parça olarak geliyormuş ben sarımsıydı ama kanlıda veya kahverengi renginde de gelebilir bu kişiden kişiye değişiyormuş bir de herkes de nişan gelecek diye bir şeyde yolmuş
Gonul_enes minikanne_ geldim hastanedeyimm 3 eylule gun verdi doktorum,tahlillerimide aldilar,nstye giricem birazdan
minikanne_ Gonul_enes yaa hadi hayırlısı olsun canım, en kolay şekilde alalım evlatlarımızı inşallah 🌸
Gonul_enes minikanne_ insallah kocamann insallah…bizde pozitif guzel kolay hikayelerimizi yazalim buraya ins
MerveZMC Nnur61 ben mutlaka her uzandığımda bi hareket hissediyorum normalde azalıyormuş bebek büyüdüğü ve alan daraldığı için ama bende bi değişiklik yok 37+6 yım suan
minikanne_ Nnur61 benim oğlan öyle ahaö şaham hareket etmiyor zaten, ettiği adam akıllı tek hareket bi o tarafa bi bu tarafa toplanmak 😂 Vallahi bütün gebeliğim böyle geçti, hiç yayılıp yatmadı bu çocuk ya…
Susamtanem2 minikanne_ ikinci hamilelik ama ne sancı ne kasılma deneyimim yok adet ağrım da olmazdı ağrı esigim yüksek olursa nasıl anlarım dusunduruyo bebeğim çok erken döndüğü iicn sadece kasık ağrım var 😬
minikanne_ Susamtanem2 vallahi bilmiyorum, bemde çok sordum ebelere falan ama hep “Gerçekten doğum sancın olduğunda mutlaka anlarsın.” diyorlar..