minikanne_ Nnur61 benim oğlan öyle ahaö şaham hareket etmiyor zaten, ettiği adam akıllı tek hareket bi o tarafa bi bu tarafa toplanmak 😂 Vallahi bütün gebeliğim böyle geçti, hiç yayılıp yatmadı bu çocuk ya…
minikanne_ Susamtanem2 vallahi bilmiyorum, bemde çok sordum ebelere falan ama hep “Gerçekten doğum sancın olduğunda mutlaka anlarsın.” diyorlar..
Susamtanem2 minikanne_ işin komik yanı ben normal doğum yaptım 2018 de ama sancım yoktu suni ile yaptım ve hani derler ya sonra ağrıyı sanciyi unutuyorsun resmen unuttum nasıldı 😬🤣
Aziiii Xmansmom içimde geçenleri yazmışsınız, benim iki tane erkek kardeşim doktor, annem hiç onlara söylemeden, randevusunu alır gider, haksızlık olmasın insanlara diye, inşallah bir gün hepimiz bu derece hassas oluruz. Üzüldüm okuyunca
Xmansmom Aziiii inşAllah dielim. Hele annenizin hassasiyetini düşününce mutlu oluyor insan. Ellerinden öpüyorum. Sağlıkla kalın teşekkür ederim.
Susamtanem2 minikanne_ kesinlikle nas oldu ne oldu hiç hatırlamıyorum ama sadece yüzümün gözümün morardigini resimlerden görünce tahmin ediyorum ağrıyı hiç bagirmamistim o yüzden yüzüm baya morardı
minikanne_ Susamtanem2 Allah yardımcımız olsun, hepimiz bir avazda alalım evlatlarımızı kucaklarımıza inşallah :)