Hanımlar nasıl gidiyor hamilelik, hazırlıklar? Neler yapıyorsunuz? Konuşalım biraz..
Bende gece uyumak git gide zorlaşmaya başladı. Bebiş yönünden bir sıkıntı yok ama kurulu saat gibi 2 saatte bir uyanıp duruyorum 😅 Tuvaletim varken hareket etmek cidden zorlaşmaya başladı çünkü oğluşum iyice aşağıya indi artık 💙 Ufaktan Braxton kasılmalarını yaşamaya başladım bel ve kasık bölgelerimde. Çok zorlamıyor ama yine de garip hissettiriyor.. Hastane çantamız, odamız hazır ve eksiklerimiz tamam artık çok şükür 👼
Beklemedeyiz artık. Herkes start çizgisinde zil sesini bekliyor 😂