Babyrich nst de hiç sancım çıkmıyor halbuki nst deyken bile sancılarım vardı hatta birtanesinde ecel terleri döktüm desem yeridir ama nst nasıl böyle çıkıyor anlamıyorum😞 hatta hala devam ediyor ara ara hafif giriyor sonra birtanesi dayanılmayacak şekilde giriyor kıvranıyorum sonra geçiyor bu nasıl bişey anlamadım😭ama bebişin hareketleri kalp atışı fln iyiydi bir sıkıntı yoktu