shinemuu normal doğum olacaktı aslında suni sancı bile aldım bütün hastaneyi inlettim sonra doğumhanede baktıkki bebeğin kafası yamuk geliyor halbuki 10 cm açıklığa varana kadar bekledik. Bu şekilde doğamaz dediler zaten benim için artık işkenceydi yeter artık beni kurtarın diye bağırdım herkese sonrasını pek hatırlamıyorum genel anesteziyle doğum yapmışım. Yavrumun ilk anını bile göremedim