Kızlar bnde haftaya doktora gidicem 39 +3 haftalık olacak acaba banada dermi bir hafta sonra gel sancı olmazsa suniyle başlatiriz diye ya bide 41-42 haftalara kadar bekleten doktorlar var mı acaba çünkü geçen hafta abimin eşi tam 40 haftalık oldu ve doktor suniyle başlattı artık doğumu yani 41-42 yi beklemedi