-Arya- Esmaaaa_ Herşeye her dakika zam geliyor maalesef 😒 ben aldığımda 1500 dü, 1 hafta geçmeden 1600 oldu 😂
Hazeleyes_ Gunesim1 anne yanı sallanır beşik olandan dün kendi forumda paylastım gri olan park beşik almadım ben aslında parl beşikde daha iyi olur ama ben onu aldım
Gunesim1 Hazeleyes_ ben de anne yanı sallanır bi park beşik aldık katlayıp arabaya koyup götürmek için ama arada kaldım bazı konularda. Güle güle kullanın 😊
nevinozdemir Esmaaaa_ aynen zamlar çok fena şu an ilk kızımda ne kullandiysam ona devam edicem yeni bebekte yeni bişey almak çok zor olmuş
Hazeleyes_ Gunesim1 teşekkür ederim sizde güle güle kullanın. Aslında bende çok arada kaldım hatta ben park beşik istedşm ama eşim nedense onu hiç istemedi ama siz bence iyisini yaptınız çünkü daha uzun kullanımı var onun
Dolunay_ Gunesim1 şimdi inceledim çok mantıklı bi tercih gibi duruyor. Sonra baston araba almaya da gerek kalmaz. Çünkü sepet gibi olanlara çok hantal yazıyorlar. Az yer de kaplıyor. Güle güle kullanın 😊
Gunesim1 Dolunay_ ben de tam öyle düşünmüştüm. Bir de puset varken zaten sepet gibi olanlara gerek yok. E 6 aydan sonra da sepet gibilerde bebek durmaz hareketlenir. Uzun vadede kullanmak için ideal. Ha arabada kapladığı yer önemli değilse daha alternatif daha uygun modeller de var. Ben çok şey istedim hepsi vardı😀😀
Dolunay_ Gunesim1 ben de aslında cybex gb pockit all city istiyordum. Ama puseti de ayrı alınınca çok pahalıya geliyor diye vazgeçtim kaldı öyle. Seninki gibi kabin boy. O da çok kullanışlı 😄
nevinozdemir aycanerbas çok ağır olmasın ve katlaninca ufak görünsün yer kaplamasin gerçekten en önemli şey bu ben aldandım amortismanli falan die çok zor kullandım. Bi de bebekken puset koyma yeri olsun arabada
Milkshakee -Arya- benimkide aynısı sadece marka farkı var Otto plus benimki ama görüntü aynı kalite olarak sizinki daha iyi olabilir ama ☺️
Gunesim1 ElifBurak61_ bebeğin ilk zamanlar size bakabilmesi için çift yönlü olup olmadığına da bakın derim. İlk aylar güvenli bağlanma ve içimizin rahat etmesi için önemli bir detay.
Gunesim1 Hazeleyes_ inşallah siz de ben dr çok memnun kalırız pişman olmayız 😊 Benim de maddi imkanım olsa ikisini de alırdım😀 siz de güle güle kullanın.
Guzelyuvam biz stokke v5 almıştık tabi 4 sene öncesi ama yeriniz vs yoksa çok zor oluyo arabanın bagajına zar zor sığıyo kızım 1 yaşına gelince hemen sattık 😅 bunda rahat bişey istiyorum ama içime sinmedi daha hiçbi araba ☹️
irem-ferdi @aycanerbas Casual cadillac air trona aldım henüz kullanmaya başlamadık ama şuanda memnun kaldık katlanması, hafifliği güzel
Vildan51 aycanerbas kanz x go aldık biz henüz kullanmadım ama cok konforlu kullanımı kolay bagaja sığıyor
Gunesim1 Dolunay_ ben de onu alacaktım. Hatta bütçemi de ona göre ayırmıştım. Arkadaşım aldı tek yönlü bir ürün olduğu için bir iki fotoda yeni doğan bebeği karşıya bakarken gördüm. Araştırmaya başladım. Sonra buna karar verdim.