nurseliakan aycanerbas Maxi cosi zappt xtra2 kullanıyorum o kadar rahat ki katlayınca az yer kaplıyo büyük travel sistemde kullandım ama bu daha kullanışlı
Gunesim1 Dolunay_ ben de onu alacaktım. Hatta bütçemi de ona göre ayırmıştım. Arkadaşım aldı tek yönlü bir ürün olduğu için bir iki fotoda yeni doğan bebeği karşıya bakarken gördüm. Araştırmaya başladım. Sonra buna karar verdim.
Gunesim1 Dolunay_ daha kullanışlı birçok model var ya 😊 Aldıktan sonra keşke bunu alsaymışım dediklerim bile oldu. Vaktiniz varsa araştırın bence. Hatta aynı özellikte çok daha uygunlarını bile görmüştüm
Emineyavuz_53 aycanerbas Bence çok ağır parçalanan bişey alma sök tak taşı çok zorlanıyor insan aracınız olsa bile çok yer kaplaması. Bende iki tane var tek elle kapanan olsun biri de baston benim . Çocuğu kucağıma alıp tek elle indiriyorum .
Seda_nrr Papatyaliiii ben 4 ay önce indirimde almıştım 2 küsürdü ama inanın hatırlamıyorum tam fiyatını