Ben şuan doğum yapmadım ama aylardır özele muayene olmaya gidiyordum resmen polyannacılık yapıyorlar hersey iyi mükemmel diye. Başka bi hastaneye gitmemle sıkıntılarım ortaya çıktı. Özeldeki bunu anlamadı bile. Doğumu da devlette yapmayı düşünüyorum. Geçen acillik oldum (idrar yolu enfeksiyonu çıktı ) hamileyim diye öyle ilgilendiler ki çok çok memnun kaldım