_sibel valla ben devlette yapicam bu 2. Hamileligim ilk cocugumda özelde medipolde yaptım .kontrole gidince 2cm acikligm vardı bana yatış yaptı hiç sancım yoktu. boku bokuna 17 saat suni şancı çektirdiler sonra kafa kanala sıkıştı diyip sezeryana aldilar beni eve gönderselerdi 1. 2 güne kolay normal doğum yapardim. şimdi 25 haftaligim ve cam sakuraya gidiyorum allah izin verirse orda doğum yapicam mecburu sezeryan olduğu için boşuna para vermeme gerek yok ordada aynı aciyo cekicem devlettense.