İmkan varsa özel. Yoksa bişey diyemem ama devlette insan yerine koymuyolar malesef 33 haftalıgım özele gidiyorum . Genelleme yapmak istemem ama Bir kere devletin aciline gitmek zorunda kaldımda dedimki rabbim buralara gelmek zorunda olanlara yardım etsin.