Tubis2021 kalkmada korkacak bi durum yok genelde herkes kalkar ben onda sorun yaşayan duymadım burda fazla büyütülüyor sanki ben sezeryandan 2 saat sonra kalktım wc gittim.annemle eşim kollarımdan sırtımdan tutarak kaldırdılar önce eşimin kolunda birkaç adım attım sonra baktım gayet rahat yürüyorum yalnız yürüdüm korkma hiç fazla kilon yoksa hele hiç korkma