Deniz00 spinal sezaryen oldum ben sonda takılmadı doktorum gerek görmedi çişimi yaptırdı ameliyata almadan, ameliyat sonrası da önemli olan ilk ayağa kalktığında dimdik yürümen dikişlerim acır diye korkma hiç ilk sefer dimdik yürürsen sonrası çok kolay olacak İnan ki ve benim yaram hiç yanmadı sızlamadı hafif ağrılarım vardı gece eve gelince hepsi geçti bebeğimi hemen kucağıma aldım kendim baktım belden iğne vurulurken hiç bi acı olmuyo bu arada aklıma gelenler bunlar Allah sağ Salim acısız kavuştursun seni minnoşunla🌺